Cum functioneaza Direct Booking?
chat online 021 401 20 20Luni - Vineri 9 - 18
Print

Cum functioneaza Direct Booking?

 

Direct Booking este un portal de rezervari hoteliere ce functioneaza pe piata din Romania inca din 2010 (vezi si Despre noi), toata oferta noastra este prezentata online prin simpla utilizare a filtrelor de cautare puteti obtine oferte la cele mai bune preturi pentru cazare sau pachete cu transport inclus (vezi Cum caut o oferta?).

 

Pasii unei rezervari:

1. Gaseste oferta potrivita!

Pasii pentru o rezervare sunt simpli, o data ce ati decis ce oferta doriti sa rezervati, plasati o comanda in site (vezi Cum fac o rezervare?). Este necesara plasarea unei comenzi in site pentru a se putea verifica disponibilitatea ofertei, in special pentru cele a caror status este On request/La cerere.

 

2. Plaseaza o comanda!

O data plasata comanda in site veti primi pe email numarul comenzii dumneavoastra si detaliile aferente acesteia cat si pasii urmatori pentru finalizarea rezervarii. De asemenea in momentul in care plasati o comanda, in cazul in care nu ati mai lucrat cu noi se va face in mod automat un cont pe adresa de email furnizata, veti primi datele contului dumneavoastra dupa inregistrarea primei comenzi. In contul creat in site-ul nostru, puteti consulta starea comenzii dumneavoastra, puteti descarca documentele aferente comenzii dumneavoastra, sau puteti comunica prin mesaje cu operatorii nostri.

 

3. Raspunsul pentru comanda dumneavoastra

Comanda dumneavoastra este preluata de un operator si va fi procesata, solicitarea dumneavoastra va fi transmisa catre furnizorul local de servicii si se va astepta confirmarea disponibilitatii, raspunsul poate veni in cateva minute sau pana la maxim 48 ore lucratoare.
O data primit raspunsul furnizorului agentul va reveni cu confirmarea sau infirmarea disponibilitatii pentru comanda dumneavoastra.

 

4. Confirmare/Infirmare

In cazul unei confirmari a disponibilitatii vom transmite impreuna cu aceasta si factura proforma pentru avans sau integral, in functie de modalitatea de plata aleasa. Comanda dumneavoastra va deveni ferma doar dupa achitarea proformei, nu ni se permite retinerea camerelor fara un minim avans din partea clientului, astfel ca rezervarea catre hotel va fi trimisa doar dupa ce va fi achitata comanda.

In cazul in care dupa achitarea proformei hotelul nu mai poate confirma rezervarea, fie ca nu mai dispune de camere libere sau nu mai dispune de aceea oferta, veti fi informat pe emailul dumneavoastra in cel mai scurt timp si in functie de preferinta dumneavoastra fie vom cauta o alternativa similara fie suma va fi restituita integral.

In cazul unei infirmari a disponibilitatii incercam sa revenim cu  variante alternative apropiate de ceea ce ati comandat initial.

Direct Booking va face rezervarea ferma catre hotel doar in momentul in care turistul isi va exprima dorinta ferma de a rezerva, respectiv va achita proforma trimisa. Nu se vor face retineri temporare sau rezervari, cu exceptia in care ati convenit cu agentul care se ocupa de comanda dumneavoastra aceasta posibilitate. In cazul in care in perioada care trece pana la achitarea proformei hotelul nu mai poate confirma comanda dumneavoastra, Direct Booking va returna suma integral in cel mai scurt timp sau va incerca in functie de disponibilitatea existenta sa gaseasca alternative similare pentru comanda dumneavoastra.

Nu ni se permite rezervarea ferma doar in baza unei simple comenzi din partea dumneavoastra, deoarece o comanda nu va implica la nimic financiar, ulterior dupa achitarea acesteia (partial sau integral) va deveni o rezervare ferma si va intra in vigoare contractual cadru de prestari servicii (vezi detalii Contractul cu turistul).

 

5. Rezervare ferma

Pentru ca o comanda sa devina ferma trebuie sa achitati avansul minim sau integral in functie de caracterul ofertei. Comanda poate fi achitata o data ce ati primit Confirmarea disponibilitatii pe emailul dumneavoastra impreuna cu factura proforma. Pentru a achita o proforma puteti consulta Modalitati de plata.

O data achitata proforma veti primi pe emailul dumneavoastra Confirmarea de plata, in acest moment suma achitata este inregistrata in contul comenzii dumneavoastra si rezervarea va fi trimisa catre hotel. Confirmarea rezervarii de catre hotel poate fi facuta in aceeasi zi sau in decursul a cateva zile de la achitare, depinde de managementul fiecarui hotel.

 

6. Documente de calatorie

Documentele de calatorie (vouchere de cazare, bilete de avion etc.) vor fi emise in contul dumneavoastra dupa plata integrala a comenzii. Pe documentele de calatorie se va mentiona numele furnizorului/hotelului, un numar de telefon de contact si referinta rezervarii. Puteti verifica in prealabil cu hotelul rezervarea dumneavoastra, dar este foarte important sa le mentionati numele furnizorului de servicii de pe voucherul dumneavoastra.