ALATURA-TE CLUBULUIPASIONATILOR DE CALATORII
Oferte Last Minute Litoral
Oferte Litoral
Pachete cu transport avion cursa charter
Pachete cu transport autocar inclus
Pachete fara transport inclus
Circuite cu autocar si avion
Completeaza informatiile de mai jos si iti vom trimite imediat o oferta personalizata
95% din 78340 impresii au apreciat Comentarii postate de turistii Direct Booking
totul ok,mi a placut,
turistii englezi ff galagiosi si betivi..si nimeni nu le zicea nimic..
Impresie despre Statiunea Ayia Napafoarte ok orasul..mi a placut
locație curată si liniștită
nu este cazul
Impresie despre KranevoOraș mic, curat și liniștit
Plaja este doar pietris, intrarea in apa este foarte dificila fara incaltaminte de apa.
Camera spatioasa, curatenie zilnica.
Lipsa uscatorului in baie, lipsa diversificarii in bucatarie. personalul din bucatarie foarte obraznic. nu este problema turistului ca personalul este insuficient.
Raport preț calitate foarte bun
nu există destule persoane la curățenie și au fost zile in care nu s-a luat nici gunoiul, am stat mai mult de o săptămană și camera s-a umplut de praf, era nevoie să se aspire măcar la jumătatea sejurului
Incantati, o sa revenim cu placere
-
Curatenia in camera s-a facut la cerere dupa 3 zile de sedere. In acest timp, nu a intrat nimeni in camera nici macar pentru a arunca gunoiul. Hartia igienica am cumparat-o personal de la magazinul de langa hotel.
Impresie despre Sunny Beachexcelenta
Spectacolele senzationale. Mancarea ok. In camere se facea curat zilnic. se schimbau prosoapele zilnic. Am primit tot ce am cerut ( perne suplimentare, papuci, umerase)
Drumul de la hotel la aeroport. a durat 2 ore. Cand am venit , a fost ok, cu doar 2 opriri pentru alti turisti. La intoarcere am pierdut sirul la cate hoteluri s-a oprit, drumul in Belek este in lucru si se circula f prost.
Impresie despre BelekNu am iesit din resort, decat la mare cu autobuzul pus la dispozitie de hotel.
Organizare extraordinara, curățenie de 5 stele
Ca și aspect, trebuie și altceva, este timpul in același an, nimic nou, pereții la fel, totul la fel, trebuie sa se diferențieze cumva, mancarea bună, dar trebuie găsită o varianta sa nu existe același meniuri zi de zi, trebuie găsită o alta varianta, luni ceva, marți altceva, miercuri altceva, și de la capăt, penteu ca in fiecare zii este același mancate! in rest 9.5 pentru tot
Impresie despre NeptunMic si urat
Curaenie ,cameră spatioasa, mancare foarte buna
Negativa
Hotel curat,micul dejun gustos,personal prietenos,prosoape si lenjerii schimbate mereu,parcare gratuita,masa o luam langa lac priveliște super,plaja aproape,2 săptămani minunate cu soare și mare.
Impresie despre VenusSa se refacă trotuarele ,numai stațiunea Venus nu are trotuar si faleza.
- amplasarea hotelului este foarte buna, chiar pe plaja
- hotelul a fost foarte aglomerat, ramaneau imediat fara mancare si asteptai o gramada pana cand mai aduceau, ba chiar la un moment dat au zis ca nu mai aduc cartofi prajiti dar in cele din urma au adus - aerul conditionat din camera (Hotel Cleopatra) nu functiona si nici nu s-a remediat - la fel ca la mancare, dozatoarele de bauturi ramaneau imediat fara apa si sucuri si greu venea cineva sa le umple - per total o experienta negativa
Impresie despre Saturn- linistita, e destul de ok
Ne-a placut hotelul ,foarte curat, mancarea buna!
Nu am!
Incantati, o sa revenim cu placere.
Impresie despre Sf. Constantin Si ElenaFoarte frumoasa statiune, cu multa verdeata, copaci seculari, dar neintretinuta.
am fost foarte mulțumiți !ai tot ce iți trebuie!
Impresie despre Sunny BeachStațiunea din punctul nostru de vedere este cea mai frumoasă...Nisip din belșug
Recomand hotelul!
Amplasarea hotelului, piscine mari, plaja (chiar daca departe de hotel), camera mare si bine dotata.
Mancarea extrem de proasta, nediversificata, saracacioasa, in bataie de joc. Nici la 2 stele nu gasesti asa ceva! Nici macar fructe (in afara de ceva pepene si protocale ) nu aveai. Peste, doar macrou marinat, macrou prajit. Ulei cat cuprinde, iar gratar, doar pui si porc. In schmb, multa mancare in sos, prajeli in ulei, chiftele dintr-un material ciudat. Iar ciorbe, doar un singur fel pe meniu. Peste toate acestea ar mai fi de spus ca in majoritatea cazurilor, ceea ce trebuia sa fie cald era rece, chiar atunci cand le puneau in tava. In plus, in cantina pe care o numeau restaurant, sub toate aparatele de aer conditionat erau galeti care preluau condensul creat de acestea. Personalul de aici era total depasit de situatie, iar organizarea total defectuoasa.
Serviciile si mancarea au excelente
Beautiful location, nice entertainment team, good food
You can eat at à la carte restaurants you can only eat once in the entire vacation
Ar fi binevenite spatii sau locuri de relaxare pe sezlonguri in aer liber, pe langa accesul la spa!
personal de nota 10
aer conditionat in camere si macar doua scaune in camerele duble
Impresie despre Sovatao statiune in care nu ai cum sa te plictisesti. foarte frumos amenajata, florile si curatenia fac cinste. aerul de munte curat te revigoreaza .
A fost mai mult decat m-am asteptat!!!!
nu e cazul
conditii excelente
Drumul lung de la aeroport la hotel
Un loc placut, relaxant.
Patul foate confortabil, studio moderna si frumos, dotat cu absolut tot ce ai nevoie, inclusiv la chicineta, curatenie impecabila, personal foarte amabil si de ajutor, localizare foarte aproape de plaja a hotelului
Galagie de la familiile cu copii mici, problema minora de scurgere a apei la ghiuveta din chicineta, un iz de canal de la scurgere. Studio a fost la parter.
Impresie despre KassandraO localitate extrem de aglomerata seara, mai ales in weekend, cand vin si cei din Salonic, cu magazine si restaurante multe, preturile sunt decente la supermarketuri si taverne, mai mici decat in Romania. Ca turisti, predomina: grecii, romanii, sarbii, bulgarii si moldovenii. Localitatea e draguta, dar nu recomandata celor care prefera intimitatea si linistea.
Cazare , masă servicii, SPA totul la superlativ
Un lucru foarte neplăcut. am făcut check-out la 4.30 . Pe drumul de intoarcere am primit un e-mail de la hotel in care ne-au acuzat ca am furat două halate de baie dintr-o cameră. Le-am explicat ca nici nu am văzut aceste halate și așteptam scuze. au continuat cu incă două e-mailuri la fel de acuzatoare pană am renunțat sa le mai răspund . acuzații fara nici un suport. Dezamăgitor. Ne-a lăsat un gust amar. Mare atenție.
Impresie despre KavrosSuper. Multe locuri de sistractie
A fost prima data un all-inclusive in Romania, am plecat cu asteptari foarte mici, dar surprinzator, mancarea ok, multe distractii pentru copii, show-uri frumusele seara pt adulti, piscine curate.
Deserturile sunt rele. La ora 10 seara se inchide tot. In camere nu se face curat decat daca pui semnul de "please fix the room".
nu
totul a fost sub orice critica. De la sosire am avut probleme cu parcarea. Fiind un grup de 4 familii, cu 4 masini, un angajat al hotelului ne-a redirectionat intr-o parcare de langa hotel, unde era interzis, imediat aparand si masina pentru ridicari, noi neapucand nici sa oprim motoarele. Dupa cearta cu ei si neacceptand ''oferta'' lor de a achita doar pentru 2 masini, neavand cu cine ne intelege, am fost nevoiti sa achitam ''amenda'' in valoare de 45 leva/masina, fiind, apoi, preluati de alti ''colaboratori'', care ne-au dus intr-o parcare privata, pentru 100 leva (4 zile). Camera se da dupa ora 14.00, dar nu spune nimeni ca poti astepta si 2-3 ore. a trebuit sa avem discutii aprinse, iar, ca sa obtinem camera dupa inca o ora de asteptare. La prima vedere, hotelul iti da impresia de camin de nefamilisti de pe timpuri. Mocheta veche, mobilier vechi, totul fiind deteriorat. La piscina, sezlonguri din plastic, fara saltea, de nu puteai sta foarte mult intins, pentru ca te luau durerile de spate. Mancarea... JaLNICa. Parca ar fi gatit aceeasi mancare pentru tot sejurul, pentru toate mesele avand aceleasi produse(dimineata, pranz si seara). Nu au diversificat cu nimic. La gustari, plimbau aceeasi mancare dintr-o parte in alta, intre sala de mese si locatia pentru gustari. Pe langa asta, in toate aveau un condiment pe care nu-l puteai suporta, ''scuza'' fiind ca bucatarul este turc. Referitor la mancare, este ceva rau. am fost in Bulgaria de foarte multe ori dar, asa ceva, nu am mai intanlit. Cel mai prost meniu ever. Ca o concluzie... NU MERGEtI La aCESt HOtEL SI NU-L RECOMaNDatI NICI La DUSMaNI. Este cea mai proasta alegere pe care ati putea-o face, oricare ar fi oferta.
Impresie despre Sunny Beachok
Lipsă plajei private la malul mării.
Curatenie si personal amabil.
Din pacate se repeta aceeasi mancare iar calitatea nu a fost cea din anii trecuti. In alti ani si alte hoteluri am avut creveti, calamari, homari si alte fructe de mare, aici...slabut.
La superlativ toate serviciile hotelului
Nu are plaja proprie
Raport calitate preț excelent.
Nu este cazul.
The kid pool is half decent but dated and poorly maintaiend, nothig else good worth mentioning.
Very old rundown location, nothing has been maintained and everything is dirty and broken, not worth even at a quarter of the price. the food is bad to mediocre at best and the all inclusive option includes only junk unhealthy options. not worth it. You can pay for decent options. No hot water in the afternoon, broken shower head, broken sink, elevator is very small and does not go to the top floor, be careful with the stais, it’s dark and sensons don’t work properly , you can easily slip.
Impresie despre MamaiaNot a good location, undeveloped land that they try to patch up in places. Horible, unmaintained beach, no effor to clean it up, can’t go in the sea unless you want an infection.
Apa calda din piscine, cazarea imediat la venire
Porții mici de mancare și prețul exagerat de mare, camerele cu mobilier vechi, mezeluri de proasta calitate in unele dimineti
Angajatii de la curatenie/bar/restaurant extrem de politicosi si serviabili.
O locatie cu mult potential, din pacate stricat de directori si sefi. O sa enumar mai jos ceea ce a fost deranjant: 1. Sef de receptie care in 3 minute a cerut de peste 5 ori repetat buletinul, nr de telefon, numele si nr. de la masina. Extrem de NON PROFESIONaL. Dupa atragerea atentiei sa faca o copie de buletin si sa scrie acolo datele, a devenit iritat. Dupa care a inceput distractia cu buletinul si aparatul de scanat, care aparent este atat de complicat, incat era nevoie de inca 5 incercari. Insa explicatia a fost ca fiecare aplicatie are cel putin un BUG, mai simplu isi cerea scuze si recunostea ca nu este familiar cu aplicatia hoteliera. 2. Nu au dat bratarile de all inclusive si nici nu puteai cumpara cu bani de la bar/restaurant...chiar daca erau foarte multi copii mici, care necesitau apa. Raspunsul a fost ca se poate merge la magazin. Bratarile au fost date la ora 6 seara. 4. Mancarea, aici mancarea a fost extrem de buna, insa nu au tinut cont de faptul ca sunt multi copii, iar mare parte din mancare era prea grea pentru ei, intradevar au fost carfofi prajiti si snitele/nuggeti de pui, dar nu deajuns pt nr total de copii. Dealtfel, lipsa etichetelor cu ce mancare este sau alte informatii, pregum alergeni. Cand era masa de pranz, unde aveam 2 feluri de ciorbe, toata lumea trebuia sa ridice capacul si sa se uite sa vada ce e inauntru....
Impresie despre NeptunStatiunea este foarte curata, cu trotuare largi si multe locuri de parcare.
atmosfera placuta
Totul a fost perfect
Platirea parcarii